کنارم بخواب
مدير سايت: نفســـــم مریــــــم

کنارم بخواب

کنارم بخواب و به دورم بتاب و
از این لب بنوش و چو تشنه که آب و
گل آتشی تو حرارت منم من
که دیوانه ی بی قرارت منم من
خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد
خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم
بخواب آرام پیش من لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم کن و دل را به این عاشق ترین بسپار
بخواب آرام پیش من منی که بی تو می میرم
لبت را بر لبم بگذار که جان تازه می گیرم
خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد
خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره سايت

  • * حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

    مریمم عمر منه ، نباشه میمیرم !

تصاوير منتخب 2

* حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

عاشقانه هایی پیش کش به مریمم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت